1. حسب توافق کارفرما و شرکت، امکان استفاده از پلتفرم شرکت برای کاربران فراهم گردیده که از طریق پیامک به شماره اعلامی کارفرما، نام کاربری و رمز عبور ارسال گردیده است.
2. شرکت پس از ثبت مندرجات الزامی از سوی کارفرما در داشبورد مدیریت سازمان و متعاقب آن ورود کاربر به پلتفرم شرکت و ثبت درخواست، نسبت به واریز مساعده به حساب بانکی کاربر اقدام مینماید.
3. کاربر اقرار نمود از محدودیت واریز مساعده صرفا به حساب بانکی معرفی شده از سوی کارفرما اطلاع داشته و امکان واریز به حساب دیگری از سوی شرکت وجود نخواهد داشت.
4. کاربر متعهد گردید مطابق نوع درخواست مساعده و میزان آن نسبت به پرداخت کارمزد ارائه خدمات و هزینه زیر ساخت حسب نوع درخواست پیش از نهایی شدن درخواست و یا پس از آن و از محل کسر از حقوق توسط کارفرما و واریز به شرکت اقدام نماید. کاربر رضایت منجز خود را مبنی بر کسر کارمزد از محل حقوق ایشان به کارفرما و واریز به حساب شرکت را اعلام نموده و حق هر گونه اعتراضی از این بابت را از خود سلب و ساقط نمود.
5. کاربر اعلام نمود از قوانین، مقررات و فرآیندهای پرداخت در شبکه بانکی کشور اطلاع داشته است. شرکت میکوشد ارائه خدمات موضوع شرایط استفاده حاضر را در زمانبندی اعلام انجام داده مگر آن که اختلال در شبکه بانکی کشور وجود داشته باشد که خارج از اختیارات شرکت میباشد.
6. کاربر رضایت قطعی و منجز خود را مبنی بر کسر مساعده پرداختی توسط کارفرما از محل حقوق ماه متعاقب درخواست دریافت مساعده را اعلام نموده است. کارفرما پس از کسر این مبلغ از حقوق کاربر به حساب معرفی شده از سوی شرکت واریز مینماید.
7. کاربر اعلام نمود از میزان و نحوه محاسبه کارمزد بر روی پلتفرم شرکت اطلاع کامل داشته است. کارمزد ارائه خدمات و هزینه زیرساخت بر مبنای نوع درخواست، زمان واریز و میزان مساعده متغییر خواهد بود.
8. کاربر اقرار نمود حداکثر میزان مساعده دریافتی، مشخصات و شماره حساب بانکی کاربر توسط کارفرما در داشبورد مدیریت سازمان ثبت شده و شرکت در تعیین مندرجات اعلامی نقشی ندارد. درصورت مغایرت در اطلاعات ثبت شده با اطلاعات کاربر، ایشان باید موارد را به اطلاع کارفرما برساند و ایشان در داشبورد مدیریت سازمان اصلاح نمایند.
9. کاربر میتواند سقف مساعده قابل درخواست را که توسط کارفرما در داشبورد مدیریت سازمان ثبت شده است را از طریق ورود به حساب کاربری خود در پلتفرم شرکت مشاهده نماید.
10. کاربر درصورت مغایرت در میزان کسر شده از حقوق خود در ماه متعاقب درخواست مساعده با میزان دریافت شده مکلف است مراتب را به کارفرما اطلاع داده و از طریق ایشان پیگیری نماید.
11. شرکت در صورت دریافت هرگونه ابلاغیه ای مبنی بر مسدوی یا تعلیق حساب کاربری کاربر در هر مرحله از فرآیند دریافت مساعده میتواند نسبت به اجرای مفاد ابلاغیه اقدام و مراتب را به اطلاع کارفرما برساند.
12. شرکت از طریق راهکارهای fraud detection نسبت به شناسایی رفتارهای مشکوک اقدام نموده و درصورت مواجه با رفتار مشکوک نسبت به تعلیق حساب کاربری تا کشف موضوع اقدام مینماید.
13. کاربر اعلام نمود که رضایت کامل مبنی بر ارسال اطلاعات درخواستی از سوی کارفرما و دریافت از سوی شرکت را داشته و شرکت میتواند از اطلاعات ارسالی جهت انجام امور تبلیغاتی و خدماتی مانند و نه محدود به ارسال پیامک و غیره استفاده نماید.
14. شرکت متعهد به حفظ و نگهداری اطلاعات ارسالی از سوی کارفرما میباشد.
15. در صورت خطا در واریز وجه از سوی شرکت که منجر به واریز بیش از مبلغ درخواستی باشد، کاربر متعهد گردید بلافاصله پس از اعلام شرکت نسبت به استرداد ان اقدام نموده و در صورت عدم استرداد شرکت میتواند مراتب را جهت کسر از حقوق ایشان و استرداد به کارفرما اعلام نماید.
16. اطلاعات مندرج در داشبورد مدیریت سازمان و پلتفرم شرکت برای طرفین معتبر و غیرقابل اعتراض بوده و تشخیص تخلف از هر یک از شرایط و مقررات و تعهدات ناشی از این شرایط استفاده با شرکت میباشد.
17. هر کاربر با شماره تلفن همراه متعلق به خود قادر به استفاده از خدمات شرکت بوده و متعهد میشود در صورت انتقال سیم کارت مراتب را سریعا به شرکت و کارفرما اطلاع دهد. در صورت عدم اطلاع و هر گونه سواستفاده از حساب کاربری ایشان تمام مسئولیت به عهده شخص کاربر خواهد بود.
18. در صورت عدم پرداخت کارمزد و فقدان محل نزد کارفرما برای کسر از آن شرکت میتواند خدمات خود را به کاربر قطع و نسبت به مطالبه آن از طرق قانونی اقدام نماید.
19. کاربر صرفا به صورت شخصی، از حساب کاربری خود در پلتفرم شرکت میتواند استفاده نماید و مسئولیت کلیه اقدامات انجام شده بر روی پلتفرم شرکت به عهده کاربر میباشد.
20. کاربر اقرار نمود کلیه حقوق مادی و معنوی پلتفرم شرکت متعلق به شرکت بوده و استفاده از پلتفرم حقی برای کاربر با هیچ عنوانی ایجاد نمی نماید.
21. شرکت متعهد است در صورت استعلام مراجع ذی صلاح، موارد درخواستی را دراختیار ایشان قرار دهد.
22. این شرایط استفاده هیچ گونه رابطه استخدامی با هر عنوان و نوع میان طرفین ایجاد نمی نماید و کاربر در رابطه استخدامی کارفرما بوده و صرفا از طریق پلتفرم شرکت نسبت به ثبت درخواست و دریافت مساعده از محل حقوق خویش اقدام مینماید. شرکت به نمایندگی از کارفرما حسب میزان اعلامی ایشان در داشبورد مدیریت سازمان و ثبت درخواست از سوی کاربر صرفا نسبت به واریز مساعده و دسترسی کاربر به حقوق خود پیش از موعد واریز اقدام نموده و کارفرما در سررسید مبالغ پرداختی در قالب مساعده و کارمزد را به شرکت مسترد می نماید.
23. شرکت میتواند کارمزد ارائه خدمات و هزینه زیرساخت خود را در بازه استفاده کاربر تغییر دهد و مراتب را از طریق بروزرسانی شرایط استفاده به اطلاع ایشان میرساند.
24. کاربر متعهد است پیامهای (OTP) دریافتی ناشی از فرایند احراز هویت را محرمانه نزد خود نگه دارد و به هیچ عنوان در اختیار فرد دیگری قرار ندهد.
25. هرگونه کپیبرداری، استفاده غیرمجاز از نام، مطالب، مستندات و علائم تجاری شرکت بدون مجوز کتبی این شرکت و سعی در نفوذ به دادههای شرکت، مطابق کلیه قوانین جاری کشور، غیرمجاز تلقی شده و شرکت حق پیگرد قانونی در مراجع ذیصلاح را برای خود محفوظ میدارد.